Otse põhisisu juurde
8.NÄDAL

27.11
Nädal algas poola keelega nagu ikka. Õppisime tänases loengus sõnu nagu šampoon, kingad, sõnaraamat jne. Samuti õppisime pöörama tegusõna ostma ning võtsime läbi palju muid väljendeid, mis on seotud hobidega. Pärast loengut leidsin, et mul pole ikka kõiki toiduaineid, mida vaja oleks ning seadsin sammud Tesco poole. Oli ilus päikeselooojang.

28.11
Täna sai mõnusalt kaua magada, kuna Ground Hanglingu loeng algas alles kell 14. Kandsime ette koduse töö ning alustasime tunniteemaga, milleks oli tehnoloogia. Arutlesime, kuidas tehnoloogia abil maapealset teenindust lennujaamas hõlpsamaks muuta. Saime ka kodutöö, milleks oli oma riigi lennujaama tuleviku plaane tutvustada.

29.11
Tänane päev algas poola keelga, kus kordasime peamiselt eelmises tunnis kirja pandud tegusõnu. Jagunesime gruppideks ning pidime paberilipikutel olevad pildid ja sõnad kokku viima. Pärast poola keele tundi oli mul tunnike aega, et minna Air Transportation Marketi loengusse. Loeng oli väga pikk, kõige pikem, mis meil siiamaani olnud on. 4 h ja 10 min, pärast mida olin ma korralik laip. Kuigi õppejõu räägitud teemad olid väga huvitavad, ei suutnud ma nii pikalt kõigele keskenduda ning lõpus oli raskusi silmade lahtihoidmisega. Õhtul oli mul väga halb olla. Olin tunne nagu tuleks kõik üles. Samuti olid ka mu silmad väga väsinud. Jõin aspiriini ning püüdsin magama jääda.

30.11
Tänahommikusest kehalise kasvatusest otsustasin ma puududa, kuna enesetunne polnud just kõige parem. Enne kella viit algavasse Air Traffic Managementi tundi olin end enam-vähem korda saanud, kuigi tunne oli ikka veel üsna nõrk. Tunnis kordasime üle õhuruumi klasse ning võtsime ka ohutuse teemat läbi.

Saime uuesti lund

01.12
Kuna täna oli enesetunne juba parem, läksin hommikusesse kehalise kasvatuse tundi, kus sõitsin peamiselt ratast. Pärast kehalist tuli minna poola keelde, kus vaatasime täna filmi, milleks oli Jan Komasa film "Miasto 44". Tegu oli taas Varssavi ülestõusuga seotud filmiga, mis esilinastus 2014. aastal. Mulle film väga meeldis. See oli palju parem, kui film, mida eelmisel korral vaatasime. Sain palju parema ülevaate Varssavi ülestõusust, kui ma seda eelmist filmi vaadates sain. Toona tekkis küsimusi rohkem, kui sain vastuseid. Pärast kooli käisin toakaaslase ja teiste türklastega Auchanis, kus täiendasime toiduvarusid.

Ühikas

02.12
Laupäeval oli meil plaanis minna Wilanówi paleesse, et sealseid jõulutulesid näha. Hakkasime türklastega linna minema, kuid kuna jäime rongist täpselt maha ning pidime uut rongi pea pool tundi ootama, siis jõudsime linna üsna hilja ning türklaste mentor leidis, et täna pole enam mõtet sinna minna, kuna meil poleks seal aega eriti olla. Selle asemel otsustati minna vesipiibu baari. Kuna ma ise ei suitseta ning juua polnud tuju, siis otsustasin omapäid tagasi minna. Enne käisin küll Złote Tarasyst läbi, et midagi hamba alla pista ning läksin tagasi rongi ootama. Terve tee ühikasse ajasin Andresega telefonis juttu, kuna nii oli jõudsam ja julgem tagasi minna ning samuti saime rääkida veel enne, kui ta hommikul vara tööle pidi minema.

03.12
Täna olin otsustanud käia Blue City kaubanduskeskuses, et Andresele taktilisi kindaid osta. Valmistasin hommikusöögi ning panin täpse plaani paika, kuidas Blue Citysse saada ning kuidas tagasi tulla. Sõitsin bussiga rongipeatusesse ning sealt sõitsin rongiga oma pool tundi, et taas bussiga paar peatust sõita, misjärel olingi kohale jõudnud. Kuna poes neid kindaid kohapeal polnud, lasin need sinna tellida. Maksin kinnaste eest ära ning läksin ülejäänud poodidega tutvuma. Olin seal korra varem Andresega juba käinud, kuid toona polnud meil seal eriti aega midagi avastada, kuna siis oli vaja lennnujaama kiirustada. Mulle see kaubanduskeskus väga meeldib, kuna seal on minu jaoks üsna asjalikud poed ning see on väga ilus. Sain endale paar pluusi ning lõpuks otsustasin Subwayst võiku võtta. Söömise ajal uurisin uuesti üle, kuidas tagasi ühikasse saada. Kuigi Google Maps näitas busside varianti, otsustasin siiski rongi kasuks, kuna nõnda võisin olla kindel, et ei eksi ära. Samuti oli väljas juba pimedaks läinud. Oma hajameelsuses polnud ma enam kindel, milliselt platvormilt minu rong läheb, kuid möödakäijatelt abi küsides sain juba asjale pihta. Õnneks tuli ka rong kohe, mis oli suur vedamine, kuna rong, mida mul vaja oli käib ainult kaks korda tunnis. Ka oleks olnud veidi kõhe seal pimedas seista, kuna seal polnud eriti kedagi teist peale minu.

Just a random picture of Mercedes Benz building passing through

Kiire malepartii

Blue City kaubanduskeskus

Ootamas bussi, mis mind ühikani viib

Populaarsed postitused sellest blogist

9.NÄDAL 04.12 Esmaspäev & poola keel. Tänases tunnis õppisime ütlema, mis on meie lemmik asjad vastavalt sõnade soole. Samuti vaatasime üle erinevad tegusõnade klassid ning õppisime mõningaid tegusõnu juurde. Pidime lehele kirjutama, mida meile teha meeldib, mida ei meeldi, mida oskame väga hästi teha ning mida mitte. Seejärel voltisime lehed kokku ning pidime klassis leidma inimese, kellele meie tõmmatud leht kuulub. Pärast tundi tegin ühikas süüa ning lahendasin ka poola keele kodused ülesanded ära.  05.12 Täna hommikul tuli vara tõusta, et minna Leadershipi loengusse, mis algas juba kell 8. Polegi enam väga nii varajase tõusmisega harjunud. Lennuakadeemias tuli tihedamini ette nii varajasi ärkamisi ja loenguid. Kuid õnneks on vaja minna vaid kõrvalmajja ning und saab seetõttu ka kauem nautida. Pärast Leadershipi loengut oli kaks tundi aega kuni algas Air Transportation Marketi tund, kus rääkisime lennufirmade koodide jagamisest. Tänane loeng polnud õnneks nii pikk, kui
1.NÄDAL 07.10 Kell kolm helises äratuskell, mida olin pikalt kartnud. Käes oli hetk, kui tuli kompsud kätte võtta ja Tallinna lennujaama poole sõitma hakata. Olin otsustanud mõneks kuuks Poola pealinna Varssavisse õppima minna. Seda mõtet olin peas juba eelmise aasta lõpust saadik vaaginud, kuid esimese otsustava sammu Eesti Lennuakadeemia koordinaatorile Karinele Erasmuse programmi kohta kirjutada ja oma võimaluste kohta uurida, võtsin ette alles märtsis. Lennuakadeemias on õpilastele loodud üsnagi suur riikide ja koolide valik, kus oma välisõpinguid sooritada. Minu erialaks on lennundusettevõtte käitamine, inglise keeles  aviation management . Minu erialala õppekava arvesse võttes on kõige sobilikemateks koolideks Hollandis asuv Amsterdam University of Applied Sciences, Belgias olev Thomas More Business School, Institute of Technology Carlow Iirimaal, French Civil Aviation University Prantsusmaal, Vilnius Gediminas Technical University Leedus ja kool, kuhu mina õppima asusin - Wa